SMART BOOK "GAMES MATHEMATICS" (SEASON 1)

SMART BOOK "GAMES MATHEMATICS" (SEASON 1)
ISBN 9786177479924
For children from to 3 9 years.
Recommended to use with Smart Pen.
Interactive book for children's learning. Multilingual book "Games of Math" has collected a large number of useful mathematical tasks. Interesting questions develop child's logical and analytical thinking. All the tasks of the book differ, which makes it possible to comprehensively develop practical mathematical skills. Your child will learn how to compare and classify objects, find patterns,counts till 10, and most importantly - will enjoy the learning process. Smart books from Smart Koala will become a reliable assistant of your child in the world of mathematics and logic!
THE BOOK CONTAINS MORE THAN
· 70 mathematical lessons
· 80 tasks for discussion
· 200 games for calculations, memory and logic
· 400 questions on information securing
· 800 dialogues in three languages
· 1000 new words in English by default, and 2nd and 3rd languages are up to you!
The printed language of the book is English.
CHARACTERISTICS
· Book size: 21x28.5 cm, 77 pages.
· Cover - 250 g/m2 coated art paper.
· Inner pages - 100 gr/m2 offset paper.
· For children from to 3 9 years.
· Different languages playback.
Скачати файл можна тут.
- Якість зображення — DPI. Як щільність точок визначає чіткість друкуУ світі дизайну, поліграфії та цифрового контенту поняття DPI (dots per inch) відіграє ключову роль у визначенні того, наскільки якісним і чітким буде надруковане зображення. Часто недосвідчені користувачі недооцінюють значення цього параметра — і саме тому фінальний результат не відповідає очікуванням: зображення виходить розмитим, кольори "пливуть", а деталі — нечіткі. Щоби цього уникнути, розберімося: що таке якість зображення DPI, як воно впливає на друк, і які параметри обирати для...Повна версія статті
- Колірні моделі CMYK та RGB: що варто знати всім, хто працює з візуаломУ сфері дизайну, цифрової графіки та поліграфії дуже важливо розуміти різницю між колірними системами CMYK і RGB. Ця різниця може суттєво вплинути на фінальний вигляд зображення після друку. Часто дизайнери створюють макети, які виглядають яскраво на екрані, але після друку втрачають насиченість і контраст. Причина — невраховане кольорове ділення.Повна версія статті