Продавець arbuz.in.ua розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
1224 відгуків
+380 (96) 308-00-38
Друкарня Кавун у Дніпрі
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Терміни повернення та обміну. Повернення та обмін продуктів можливе протягом 14 днів після отримання продукту покупцем. Умови повернення продуктів належної якості. Повернення та обмін товарів належної якості здійснюються протягом 14 днів з дня підтвердження замовлення за рахунок покупця, згідно із Законом «Про захист прав споживачів». У разі отримання товару належної якості Клієнт може здійснити повернення товару, зв'язавшись та повідомити про бажання повернення через невідповідність очікуванням. Товар для повернення має бути належної якості, а саме: - Відсутність слідів використання споживачем - збережено та не пошкоджено товарну упаковку - збережені всі ярлики та маркування - збережено споживчі якості товару - повна комплектація - відсутні будь-які механічні пошкодження - Відсутні сліди використання. Повернення здійснюється будь-якою службою доставки за тарифами транспортної компанії за рахунок покупця, або безкоштовно в офісі за адресою: 49000, м.Дніпро, вулиця Короленка, 3, 308 кабінет. Повернення коштів відбувається за домовленістю між Клієнтом та Продавцем трьома способами: - переказ коштів на банківську картку після отримання та перевірки відправлення протягом 24 годин з моменту отримання поверненого товару, - готівкою в нашому офісі при поверненні та огляді поверненого продукту. Умови повернення продуктів неналежного властивості. У разі отримання та виявлення Клієнтом товару неналежної якості через невідповідність очікуванням, Клієнт може зв'язатися за контактним номером телефону, вказаним на сайті, та повідомити про бажання заміни або повернення товару. В індивідуальному порядку вирішить питання: - при виявленні товару неналежної якості Клієнт має право запросити знижку на товар у розмірі до 5%, - при виявленні недоліків товару не підлягають ремонту, покупець може запросити заміну товару чи повернення коштів. Інформування про отримання товару неналежної якості має бути виконане у перші 24 години після отримання товару Клієнтом за телефоном, повідомленням на електронну пошту або у месенджері за номером телефону, вказаним на сайті.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner